Mai folosim pliante si cand ai nevoie de unul?

Un pliant te ajuta in foarte multe feluri insa depinde foarte mult de scopul lui si de modul in care il folosesti. Este o metoda eficienta de a cuprinde informatii precise, anumite oferte speciale si mai ales de a prezenta compania ta. Pliantele te pot ajuta sa realizezi urmatoarele obiective: – Promovarea serviciilor: un pliant […]

Ce trebuie sa contina un material publicitar?

Pentru a iesi in evidenta, materialele publicitare trebuie sa fie in primul rand de calitate. Daca brandul tau ofera servicii sau produse calitative insa materialele utilizate pentru a-ti face reclama au o calitate inferioara, transmiti un mesaj gresit din start. Materialele trebuie sa fie o reprezentare a ceea ce vinzi dar si a ceea ce […]

Cât să fie bugetul de marketing

Una din cele mai des întâlnite întrebări în experiența mea este legată de bugetul de marketing: Câți bani să aloci lunar pentru promovare? Am să încerc în acest articol să-ți dau o direcție clară asupra acestui buget și cum să-l calculezi. În principiu recomand între 1% și 15% din cifra de afaceri iar în majoritatea […]

Cum concepi o carte de vizită?

Cărțile de vizită sunt cele mai utilizate materiale publicitare de identificare, motiv pentru care ele trebuie să exprime întocmai identitatea companiei și să o pună în valoare cât mai bine. În cele ce urmează, vom vorbi despre elementele care compun o carte de vizită, precum și despre anumite detalii tehnice de care trebuie să ți […]

Ce fișiere să ceri designerului tău?

Indiferent că lucrezi cu un designer independent, cu o agenție de publicitate sau cu o tipografie regula este aceeași: Dacă ai plătit serviciile de design trebuie să ai și tu atât un preview cât și fișierele sursă. Dacă serviciile au fost oferite gratuit în majoritatea cazurilor nu vei primii aceste fișiere și nici nu este obligat sa […]

Cum pregatești design-ul înainte să-l dai la tipar?

Dorim ca fiecare lucrare sa iasa la calitatea maxima posibila. Primul si cel mai important element din acest proces, de multe ori nu se afla in mainile noastre. Este vorba de: Macheta Lucrarii Cum arata un design necalitativ: rezolutie slaba, densitate mica a pixelilor, prost prelucrata, profil necorespunzator etc. Ce inseamna un design necalitativ la productie: costuri […]

Cat ai putea economisi prin fontul ales?

Folosing programul APFill Ink Coverage, Suvir a analizat cat de multa cerneala este folosita de 4 fonturi: Century Gothic, Comic Sans, Garamond si Times New Roman.  Font-ul care consuma cel mai putin cerneala a iesit Garamond. Diferenta dintre font-ul Times New Roman, care este cel mai folosit font de catre institutii pretutindeni si Garamond ar […]

Diferența între tiparul digital și offset

Pentru cei care se întâlnesc pentru prima dată cu tiparul, dar și pentru cei care sunt curioși să afle ce tip de tipar se potrivește nevoilor sale, vom trece în revistă câteva dintre principalele caracteristici ale tiparului offset și ale celui digial, așa încât diferența să fie clară și alegerea în cunoștință de cauză. Tiparul […]